piątek, 13 sierpnia 2010

Z bukietem groszków...

Masz takie oczy zielone
Zielone jak letni wiatr
Zaczarowanych lasów
I zaczarowanych malw
Dla ciebie mały ogrodnik
Zasadził groszków tysiąc
W kapocie stracha na wróble
Pragnął ci miłość przysiąc
Więc z koszem groszków mały strach
Pierwszy raz spojrzał ci w oczy
O tysiąc więcej znalazł barw
Niż wyśnił sobie w nocy
I odtąd pod oknem twoim
Zaczarowany kamienny
Z bukietem groszków stoi
Strach romantyczny wierny...

Bukiecik pachnącego groszku w filiżance i kielich mojej przyjaciółki, która właśnie przeprowadziła się niedaleko mnie. Kieliszek był zwyczajny i całkowicie bezużyteczny, więc oddała go w moje ręce. Oto efekt:

Miłego weekendu! ; )



1 komentarz:

  1. Uwielbiam tę piosenkę!
    Od niej ma tytuł mój blog:-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)