środa, 13 listopada 2013

Gwiazdki - wzorki do pobrania

Oto świąteczne kartki wyszyte techniką haftu strukturalnego. Choinka to wzór dostępny w internetach, wzory gwiazdek sobie wymyśliłam i dzielę się z Wami nimi, miło mi będzie, gdy zobaczę kiedyś jakąś pracę z nimi, tak jak kiedyś przypadkiem trafiłam na mój wzorek liścia, gdzieś na forum hafciarskim. Częstujcie się!


Punkty pomarańczowe to miejsca, gdzie nakłuwamy kartkę do wyszycia. Linie niebieskie oznaczają prowadzenie nitki. Eksperymentujcie, kombinacji jest wiele.





7 komentarzy:

  1. cudne karteczki, szczególnie te z gwiazdami. Szkoda, że nie potrafię haftować tym sposobem. Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) Też ostatnio myślałam o tym, żeby samej jakieś wzory potworzyć... ale jeszcze musi się chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :) Dziękuję za gwiazdki.
    Choinkę też haftuję; jeszcze nieskończona ...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gwiazdki, ja też już świątecznie ale na razie szydełkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kursik haftu,mam nadzieję, że szybko się nauczę tak haftować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)