niedziela, 13 lutego 2011

Rosyjska szkatułka i książki


Motyw serwetki przypominający wzory carskiej Rosji dostałam od wychowawczyni i to do niej powędruje ta szkatułka.




Postanowiłam dać sobie więcej czasu dla siebie i inspirując się akcją "52 książki", każdego tygodnia staram się przeczytać jedną książkę. Pani w bibliotece odłożyła mi parę ciekawych pozycji. Polecam więc literaturę do herbaty bądź kawy.

"Herbaciarnia pod Morwami" Sharon Owens
Kilka historii osób, których łączy herbarciarnia prowadza przez znudzone rutyną małżeństwo.
Szczególnie spodobała mi się postać kobiety, która odkrywa, że jest zdradzana przez męża i knuje słodką zemstę. I to wszystko przeplata się z smakiem sernika z wiśniami oraz aromatem herbaty.



"Włoskie wesele" Nicky Pellegrino
Opowieść o włoskiej rodzinie mieszkającej w Anglii, która kryje tajemnicę. Dzięki córce Piecie, którą ją odkrywa, dochodzi do pojednania dwóch znienawidzonych rodów.


Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)