wtorek, 8 listopada 2011

Wymianka jesienna i album

Piękną mamy jesień w tym roku, niezwykle suchą i słoneczną, drzewa gubią wszystkie liście, dywany pod naszymi nogami nie są już żółte i świeże, powietrze jest coraz chłodniejsze. Niestety trudno się pogodzić z faktem, że to też przemija.

Dziś mam do przekazania parę spraw organizacyjnych, ale najpierw spóźnione wyniki wymianki jesiennej, organizowanej przez Uroczysko Luny.

Moą wymiankową parką była Karola-2008. Dostałam od niej cudowny jesienny obrazek, herbatki i przydasie. Dziękuję bardzo! Prezent naprawdę jest śliczny, a obrazek wisi już w moim pokoju. Chciałabym również wspomnieć, że nie widziałam w życiu takiej precyzji. Karola pewnie musiała mnóstwo czasu spędzić nad lakierowaniem i szlifowaniem, bo robota jest genialna!




Ja przygotowałam dla niej szkatułkę - herbaciarkę. Dostałam maila, że prezent i zawartość się spodobały, więc bardzo cieszę się z tego powodu. Zdjęcia możecie zobaczyć na blogu Karoli.


4 komentarze:

  1. Gratuluję pięknego prezentu.
    Twój album bardzo mi się podoba.
    Dawno temu pojawił się w mojej głowie zamysł stworzenia albumu i niewykluczone, że wrócę do niego a Twoja praca będzie dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że mi się spodoba :) Właśnie dziś sobie przypomniałam i wysłałam maile w sprawie przesyłki, bo wiem jaka nasza poczta jest :)
    Ale od dziś siedzę i cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny albumik i kwiatuszki :) Dziękuję za link do kursu na maki :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)