czwartek, 29 września 2011

Kocham jesień!

Jesień to moja ulubiona pora roku. Te nasycone kolory, spacery, jesienny zapach w powietrzu i kasztany - jak tego nie lubić? Wiosna jest zdecydowanie za mokra, zima za mroźna na moje stopy i nos, a latem... upały tylko rozleniwiają. 



Nie znam pojęcia jesiennej chandry, ale za to nie odmawiam sobie filiżanki pysznej herbaty i dobrego filmu w te coraz chłodniejsze wieczory. Czasem można też pohaftować, dajmy na to jesienną kartkę z liśćmi klonu. Tak jak obiecałam dzielę się moim własnym wzorkiem do wyszycia. Można go pobrać i wydrukować w dowolnym rozmiarze. W swojej kartce używałam czterech kolorów nici, bo bardzo chciałam uchwycić zmienne tony jesiennych liści. 


Pozdrawiam i życzę miłego, jesiennego wieczoru!



7 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka ale ja jednak wolę wiosnę :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,

    mnie również jest miło uczestniczyć z Tobą w wymiance jesiennej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka w pięknej jesiennej tonacji.
    Wzorek na liść sobie zabrałam - dziękuję, że zechciałaś się podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię jesień pod warunkiem że nie pada :)
    Bardzo fajne te niteczkowe karteczki

    http://sposobyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek wykorzystam.Też lubię jesień!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyhaftowałaś te jesienne listki. Karteczka po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wyglada , moze kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)