czwartek, 26 maja 2011

Zmiany i haftowane kartki

Zmiany się szykują, również te w życiu. Zazwyczaj gdy kończę jakiś etap w życiu, robię porządki, coś zmieniam na lepsze. Gdy dostałam świadectwo, wyrzuciłam wszystkie notatki, książki odłożyłam do sprzedania, pozbyłam się złej energii, która siedziała w tych szkolnych sprawach.
Za niedługo wyjeżdżam na dwa miesiące, w październiku pewnie wprowadzę się do nowego mieszkania, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby remont pokoju zrobić. Ot takie symboliczne porządkowanie życia. Ile przy tym wątpliwości! Nie sądziłam, że 

Kartki robię w wolnym czasie, trzech brakuje, bo zostały kupione niedługo po wyjściu z moich rąk.
Aparatu brak, pojechał na wycieczkę;/ więc zdjęcia komórką robione:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)