piątek, 20 września 2013

Kuchenna tablica z bzami

Witajcie!
Co prawda, to nie maj, a wrzesień, ale zakwitło u mnie bzami.
Jesień nas niemile zaskoczyła pluchą i wiatrem, ale mam nadzieję, że wkrótce jeszcze zobaczymy tę prawdziwą, polską jesień. 

Dziś chciałabym Wam pokazać tablicę, która wisi w kuchni już jakiś czas, ale gdy zawisła zapomniałam ją pokazać. Był to kiedyś kalendarz magnetyczny z retro grafiką, ale pomyślałam, że przysłuży się bardziej, gdy zrobię z niej tablicę na kuchenne zapiski i ważne informacje. 
Dziś prezentuje się tak:




Myślę, że jak tylko pojawi się nowa bielutka kuchnia w moim małym mieszkanku, zmienię tablicę na jakiś inny wzór, może coś związanego z stylem śródziemnomorskim. Oliwki? Lawenda? 

Dziękuję za liczny udział w moim candy, a tych co się nie zapisali zapraszam serdecznie:) Witam również nowych obserwatorów :)

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Śliczna tablica. Uwielbiam zapach bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dopinguję w sprawie kosza i czekam na dalsze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, da się połączyć przyjemne z pożytecznym !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)