sobota, 5 marca 2011

Korkowa tablica

Witam!

Oto korkowa tablica. Kawałek deski i korka, troszkę kleju i serwetka. Zrobiona z okazji 19 urodzin mojej przyjaciółki. Kiedyś Martyna weszła do pewnego sklepu i bardzo spodobał jej się pomysł na ozdobienie zwykłej tablicy dekupażowo. Do prezentu dołożyłam parę przydasiów do robienia kartek. Może wychowam kolejną craftmaniaczkę? ;)) Pomyślałam, że to będzie strzał w dziesiątkę, bo naprawdę nie chciałam kupić kolejnych kurzołapów, a Martyna zawzięcie robiła kartki dla rodziny na święta. Myślę, że solenizantka jest zadowolona:)

Niestety nie posiadam innego zdjęcia, te było zrobione na szybko rano, a przy pakowaniu nawet nie wpadłam na to, aby zrobić porządniejszą sesję.

Dziś sobota, przez okna wpada wiosna. Otworzyłam wszystkie, aby dom wreszcie nabrał trochę świeżego powietrza. Pora chwycić się za porządki i gotowanie:) Mam trochę wolnego czasu w końcu, więc pewnie sprawię sobie kolejne chusteczniki, o które znajome się wręcz domagają. Wciąga to szycie, wciąga...


Miłej wiosennej soboty! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie:)